یلدای من
یلدای من

یلدای من

 

قطره قطره آب میشود آدم برفی 

                                 

یا که در خواب میشود آدم برفی 

پیش آفتاب روی تو می سوزد 

یا دلش کباب میشود آدم برفی 

تا به او نگاه میکنی خورشیدم  

غرق التهاب میشود آدم برفی 

غرق رویای گرم بودن تو 

غرقه سراب میشود آدم برفی 

سرخوش از خواب دیدن تو بهار 

کشته در خواب میشود آدم برفی 

عرق شرم پیش آغوش گرمت 

از خجالت آب میشود آدم برفی 

یا که در پای عشق تو می میرد 

یا دمی مجاب میشود آدم برفی 

خنده اش یادگار خنده توست 

خاطرات ناب میشود آدم برفی 

دل خوشی من تو از برم میری ؟ 

شادی اش خراب میشود آدم برفی 

میروی آب میشود می میرد 

عکس توی قاب میشود آدم برفی 

تا قیامت نه عشق و نه عاشق 

تا ابد خطاب میشود : آدم برفی 

 

نام او لای شعر من می پوسد 

خسته از کتاب میشود آدم برفی 

اشک او میچکد به دفتر شاهد 

قطره قطره آب میشود آدم برفی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:56 http://www.helma-ali.blogsky.com

سلام دوست خوبم
نمیدونم دیزشب تو جلسه تشکل که بودم دوستم بم گفت علی بیخیال اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
سرنوشت بد یه روز اول جاتو ازم گرفت


صبح فردا شد دیدم رد پاتو ازم گرفت


تا می خواستم به چشمای روشنت نگا کنم


مال دیگری شدی و چشاتو ازم گرفت


تو رو جادو کرد یکی با یه چیزی مثل طلسم


اثرش زیاد بود و خنده هاتو ازم گرفت


تو با من حرف می زدی نگات یه جای دیگه بود


خدا لعنتش کنه ، اون ، نگاتو ازم گرفت
خیلی قشنگ بود اشکامو در اورد اگه اجازه بدی پریتش کنم برا خودم ممنون میشم
عشقم به خاطر حرفای دوستش از من دل کند و به گریه هام حندید
نمیدونم چرا اینا رو بت میگم ولیدوست دارم بات دردو دل کنم
دوستار تو
علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد